Fun'Ethic Being 20 Face Cream, Micellar Water & Magic Makeup Wipes ~ Review


   Heyy, lovelies! Днес ще си говорим за една непозната за мен марка, която съм виждала единствено по други български блогове - Fun'Ethic. Продуктите в нея съдържат почти 100% съставки от естествен произход, и са произведени във Франция. Понякога търся повече за марката и ви споделям по нещо интересно, но сега бързам да ви разкажа за моят опит с два продукта от серията им "Да бъдеш на 20" и за кърпички за премахване на грим за многократна употреба.



   Today we will be talking about an unknown to me brand, which I have seen only on other Bulgarian blogs - Fun'Ethic. The products in it contain ingredients with almost 100% natural origin and are produced in France. Sometimes I search for more info about the brand and then share something interesting, but now I'm in a hurry to tell you about my experience with two of their "Being 20" line and the reusable makeup wipes.





   "Да бъдеш на 20" дневен крем
Повечето пъти, дори винаги, подхождам несигурно към новите кремове за лице, които пробвам. Това е така, защото дори и да няма кой знае какъв положителен ефект от даден продукт, то не искам да виждам негативен такъв. Е, с този на Fun'Ethic нямах подобен проблем. Леката му консистенция много ми допадна, но не е изненада тъй като винаги съм предпочитала такава. Малко количество покрива голяма част, но помпичката винаги пуска повече от колкото ми е необходимо. Естествено, това едва ли ще важи за всички. Вече споменах за леката текстура на кремчето, но на база нея, не очаквах да получа толкова добра хидратация. Попива бързо, дори почти незабележимо матира и в редки случаи лъсвам през деня. Държи се добре под грим, но остава съвсем леко лепкав след нанасяне. По принцип не харесвам чувството, но тук не е в такава степен, че да ме дразни. Що се отнася до по-дългосрочния ефект от ползването на крема - до сега не осъзнавах колко съм доволна. Освен, че тонизира и овлажнява кожата, също и я защитава от ефектите на стреса. През последните месеци съм отново доста уморена от работа и даже често пропусках вечерната си рутина в грижата за кожата, но не мисля, че ми се отрази толкова, именно заради този продукт. Струва ми се, че действа и противовъзпалително. И за финал - първоначално аромата ми се стори доста неприятен. Личи си, че е естествен, но ми отне малко време да свикна с него.
Цена: 19.90лв, 50ml



   Being 20 Day Cream
Most times, even always, I'm a bit hesitant about trying new face creams. This is because, even if there is not much of a positive effect from a product, I don't want to see a negative one. Well, with the Fun'Ethic's one I didn't have such a problem. I really like its light consistency, but it's no surprise, because I've always preferred such. A small amount covers a large part of the face, but the pump always releases more than I need. Of course, that will hardly be true for everyone. I already mentioned the light texture of the cream, but based on it I didn't expected to get such good hydration. It absorbs swiftly, even almost imperceptibly mattifies and in rare occasions I get oily-ish during the day. It works well under the makeup, but remains a little tacky after applying. Generally, I don't like that feeling, but here it's not that much to annoy me. As for the longe term effect of using the face cream - I didn't realize until now how happy I'm with it. In addition to toning and moisturizing the skin, it also protects it from the effects of stress. In recent months, I've been pretty tired from working again, and I've often missed my evening skincare routine, but I don't think it was much noticeable, because of this product. It seems to me that it works anti-inflammatory too. And for the final - initially the scent seemed rather unpleasant. It's natural, but it took me a while to get used to it.
Price: -, 50ml





   "Да бъдеш на 20" мицеларна вода & магически кърпички за грим
Май положителната част (почти)свърши до тук. Първоначално използвах кърпичките и мицеларната вода заедно, но нещо не ми се струваше наред. Просто не изтриваха грима ми както трябва. После има дадох шанс по отделно и разбрах какъв е проблема. Макар да таях големи надежди и интерес към магическите кърпички, просто не проработиха за мен. Страхотно е това, че са за многократна употреба, имат над 2 години живот и като всички продукти на марката са съобразени с природата, но просто не могат да изтрият лесно съвсем лек грим, а какво остава за по-тежък. Не се напояват добре с мицеларна вода, трябваше да прилагам и повече усилие и натиск и не чувствах кожата си чиста след това. Единствено лесно премахвам червилото(за да го сменя) си с тях, без да го размазвам по лицето си.
Мицеларната вода е друго нещо. Веднага след като започнах да я използвам с обикновени тампони за грим, разбрах колко е добра. Дори бих казала, че е натуралната сестра на всеизвестната вода на Garnier. Така че, ако задължително искате естествен състав, но и качествено почистване, то тази е за вас.

Цена: 13.90лв, 200ml/13.90лв, 5бр.


Беше ми интересно да пробвам продуктите на френската марка Fun'Ethic. Крема за лице е нещото, което се отличи най-много за мен и съм супер доволна от него. Със сигурност го препоръчвам. Мицеларната вода много ме изненада, тъй като все съм се заблуждавала, че толкова добър натурален продукт едва ли е постижим. Все пак не е нещо, което държа да имам непременно, тъй като не ползвам само естествени продукти. И на последно място кърпичките - май въобще не са добър вариант, дори да искате природосъобразна алтернатива на тампоните за грим. В такъв случай бих ви посъветвала да продължите с търсенето.

Харесвате ли магическите кърпички за премахване на грим? Пробвали ли сте друга марка от онлайн магазина BeautySkin.bg?



   Being 20 Micellar Water & Magic Makeup Remover Wipes
Maybe the positive part (almost)ended up here. Initially I used the wipes and the micellar water together, but it didn't feel right. It just didn't remove my makeup properly. Then I gave them a chance separately and understood what the problem is. Even though I had great hopes and interest in the magic wipes, they just did not work for me. It's great that they are reusable, have more than 2 years of life and like all the products from the brand are environmentally friendly, but they just can't easily remove a very light makeup, and what's left for the full face one. They don't get saturated well with micellar water, I have to apply more effort and pressure and I didn't feel like my skin is clean afterwards. I can easily remove a lipstick(to change it) with them without smudging it on my face.
The micellar water is another thing. As soon as I started using it with regular makeup pads, I realized how good it was. I would even say she is the natural sister of Garnier's well-known water. So if you necessarily want a natural one, but with a quality cleaning properties, then this is for you.
Price: -, 200ml/-, 5pcs.


It was interesting for me to try the products of the French brand Fun'Ethic. The face cream is the thing that stood out to me and I'm very pleased with it. I certainly recommend it. Micellar water has greatly surprised me, as I have always misled that such a good natural product is hardly achievable. However, it is not something I have to have, because I don't only use natural products. Finally, the reusable makeup wipes are probably not a good option at all, even if you want a natural alternative to makeup pads. In that case, I would advise you to continue with the search.

Do you like the magic makeup remover wipes? Have you tried another brand from BeautySkin.bg?


*Продуктите са ми изпратени за проба, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg