LiveGlam Kiss Me Club May 2017 ~ Review


   Heyy, lovelies! Към края на май разбрах за нова абонаментна "кутия", състояща се от 3 течни червила всеки месец. Гледах клипа на Shaaaxo за нея, и направо се влюбих в червеното. Да, и аз се учудих, защото не съм му фен по принцип, но това трябваше да го имам. За щастие ми и отива. Знам, че вече е почти септември, но нямаше как да не ви споделя, защото рядко има абонаменти доставящи до България, но и рядко си заслужават.



   At the end of May I found out about a new subscription "box" consisting of 3 liquid lipsticks each month. I watched Shaaaxo's video about it, and I fell in love with the red shade. Yes, I was surprised too because I'm not a fan of, but I had to have it. Luckily, it suits me. I know it's almost September, but I couldn't help but sharing it because there are rarely subscriptions that ship to Bulgaria and rest of the world and are rarely worth it.




   Kiss Me Club на LiveGlam е сравнително нов абонамент, за първи път лансиран през април 2017. От екипа му обещават никога да не получите един и същ цвят два пъти, и бързо да увеличите колекцията си на достъпна цена. За момента правят матови и металически течни червила, но за в бъдеще планират да добавят и глосове. Имат и една страхотна опция - да замените цветовете от дадения месец, ако не ви харесват, с такива от предходен. Цената за 1 месец е $19.99, като с доставката до България става $23.98~40лв, 3x2.8ml. Имате проследяващ код и пристигат за около седмица. Притеснявах се пратката да не мине през митница, но не стана.
   Ако кликнете тук, ще получите бонус - още едно течно червило, при първата си поръчка, т.е. общо стават четири. В картончето горе ме уведомяват, че нюанса Bestie им е свършил(поради големия наплив) и ми дават точки, с които после мога да го взема. Така че, ако сте използвали код, рано или късно ще се сдобиете с бонуса си.




   LiveGlam's Kiss Me Club is a relatively new subscription first launched in April 2017. It promises never to get the same color twice and quickly increase your collection at an affordable price. For the time being, they make matte and metallic liquid lipsticks, but in the future they also plan to add glosses. They also have a great option - to replace the colors of the given month, if you do not like them, with ones from a previous one. The price for 1 month is $19.99, with delivery - $23.98, 3x2.8ml. You have a tracking code and arrive for about a week. I was worried that the consignment would go through customs, but it did not.
   If you click here, you will receive a bonus - another liquid lipstick, on your first order, ie. four total.




   Всъщност не само червения цвят(Cosmo) ме грабна - беше време да пробвам металически нюанс(Champagne Kisses), а другия е просто толкова топъл и "вкусен"(Hottie Tottie), че не успях да се въздържа. Опаковката им е също прекрасна, а торбичката, в която пристигат, определено ще задържа. Апликаторът ми се стори голям, но е удобен за нанасяне, също така имат приятен ванилов аромат. До тук супер, но формулата е това, което ме впечатли неочаквано много. Течните червила се нанасят лесно и изсъхват за секунди, като спокойно може да направите прецизна апликация. Супер пигментирани. Не изсушават, което доста ме учуди, дори ми напомниха на един по-скъп продукт от този тип. Махат се малко трудно, но за сметка на това издържат на пиене и по-мазни храни(тествала броени пъти). Трансферират се леко, но на устните изглеждат все така прекрасно и плътно.


Тема Pop Fizz Clink
Champagne Kisses - металически прасковен нюд
Cosmo - матово червено
Hottie  Tottie - матов топъл карамелено-кафяв



   In fact, not only did the red color(Cosmo) grabed my attention - it was time for me to try a metallic shade(Champagne Kisses), and the other was just so warm(Hottie Tottie) that I could not help myself. Their packaging is also wonderful, and the bag they arrive in I will definitely keep and reuse. The applicator seemed too big, but it's convenient to apply, they also have a nice sweet vanilla scent. Untill now everything is super, but the formula is what impressed me unexpectedly. The liquid lipsticks are easy to apply and dry in seconds, making it easy to make a precise application. Super-pigmented. They don't dry up the lips, which surprised me, even reminded me of a more expensive product of this type. They are a bit hard to remove, but they can withstand drinking and eating greasy foods(tested a few times). There's little transfer, but the liquid lipstick stll looks so beautiful.


Theme Pop Fizz Clink
Champagne Kisses - metallic peachy nude
Cosmo - matte true red
Hottie Tottie - matte warm caramel brown


 От дясно на ляво: Champagne Kisses, Cosmo, Hottie Tottie

 Champagne Kisses

 Cosmo

Hottie Tottie


Обожавам ги! Формулата, разнообразието, финишите - определено са се справили невероятно. За момент ме притесни количеството им от 2.8ml, но от друга страна много рядко се свършва цяло червило, особено когато колекцията ти е по-голяма.

Как ви се струват? Заинтригувахте ли се?




I adore them! The formula, the variety, the finishes - they've definitely done an incredible job. For a moment I was concerned about their amount of 2.8ml, but on the other hand - you very rarely go thru a whole lipstick, especially when your collection is bigger.


What do you think? Are you intrigued?





0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg